Facebook
Twitter
תמונה ללא תיאור
--%>
צרו קשר
סגור
שירות לקוחות
08-9472378

עץ אורן

 

בעץ איתן ניתן למצוא אורן במידות:

- דק אורן מהוקצע ומחוטא במידות : 38X150 (אורכים משתנים).
- לוחות של אורן גלריה במידות 38X150 (אורכים משתנים).
- קורות של אורן מוקצע ומחוטא במידות : 50X100 ו- 50X150 (אורכים משתנים).


 

עצי האורן השונים שנמכרים בשווקים שייכים למשפחת האורנים, לעץ האורן שימושים מסחריים נרחבים ברחבי העולם אפשר לומר כי האורן הוא אחד העצים הנפוצים ביותר בתעשייה. מחירו נמוך ביחס לשאר העצים מפני שניתן לגדל אותו במהירות בחוות עצים ייעודיות.

האורן שייך לקטגוריית העצים הרכים חלקם גדלים בחוות עצים, יש לאורן 115 מינים שונים בעולם, רוב האורן שנמכר מיוצר מ"אורן צהוב" בקטגוריה זו נכללים סוגים שונים כגון: אורן פונדרוסה, אורן ג'פרי. סוגים אלו יכולים להיכלל בארה"ב ובריטניה  כ"אורן לבן" .ניתן למצוא את האורן בגדלים ואיכויות שונות יש תלות בסוג האורן, גילו, אופן החיתוך או הייבוש, שם היצרן, ארץ גידול ועוד. נתונים אלו משפעים על חוזקו ועמידותו של העץ. האורן הנפוץ ביותר נחשב לעץ עם דרגת חוזק נמוכה יחסית. האורן קל לעיבוד וגילוף ועל כן הוא חביב אנשי המקצוע. בגלל מבנה צפיפות הסיבים ומסת העץ,
עמידותו בתנאי חוץ נחשבת לנמוכה ולכן הוא זקוק לטיפול ראשוני ותקופתי כנגד פגעי מזג האוויר, אחרת הוא נוטה להירקב ולאבד את צבעו וצורתו המקוריים.
עצים מלאים אחרים יכולים להיות עמידים יותר כנגד מזיקים ופגעי מזג אויר, כאמור, הצורך בתחזוקה של עץ אורן היא גבוהה והכרחית לשימורו. ניתן לרכוש "אורן מחוטא" (עבר טיפול כימי כנגד מזיקים ופגעי חוץ), צבעו ירקרק על אף שמחירו גבוהה יותר מהאורן הרגיל מומלץ להשתמש בו עבור דק אורן ופרגולות. אפשר למצוא אורן בחנויות ממכר לעץ או רשתות "עשה זאת בעצמך" אבל המגוון והסוגים במחסן עצים הוא גדול בהרבה. גם לאנשי המקצוע קשה להבחין בסוג ודרגת האיכות של העץ, בעץ איתן אנו נותנים אחריות מלאה לטיב העץ ולמקור שלו.
 


 

עץ אורן מלא
עץ אורן מחוטא מהוקצע לדקים
לאורן מבחר ענק של מידות וסוגים
עץ אורן מטופל
אורן מטופל
יש לכם שאלה?

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
 

עץ איתן בפייסבוק

המוצר נוסף בהצלחה לסל שלך!

עבור לתשלוםהשאר בחנות