Facebook
Twitter
תמונה ללא תיאור
--%>
צרו קשר
סגור
שירות לקוחות
08-9472378

אודות עץ איתן מקבוצת אברבוך




אודות 'עץ איתן מקבוצת אברבוך' בע"מ





עץ איתן מקבוצת אברבוך הינו מחסן עצים המתמחה ביבוא ואספקת עץ בישראל. במרוצת השנים דוד פרופ (המנכ"ל ובעלים) רכש נסיון וידע רב בתחום תעשיית העצים ובשנת 2000 החליט להקים את מחסן העצים.

דוד פרופ: 
"הבנתי במהלך השנים, כי למרות שישנו מספר לא מבוטל של מחסני עצים גדולים בארץ, עדיין יש מקום למחסן עצים ייחודי המתמקד במתן שירות מקצועי, מהיר, ואישי ללקוחןת מקצועיים ופרטיים."

חברת עץ איתן מקבוצת אברבוך מספקת ייעוץ ראשוני, עם דגש על אספקה מהירה ללקוח. כמו כן, אנו יוצרים את הקישור בין הלקוח לנותני השירות השונים עליהם אנו יכולים להמליץ, ואף דואגים לאספקה של עצים ומוצרים הנדרשים ללקוח במהלך העבודה. מעבר לשירות, צוות המחסן דואג לשמור על תרבות של סדר וניקיון בסטנדרטים גבוהים.

אתם מוזמנים לבוא למחסן העצים ולהתרשם מהמגוון הרחב של העצים שחלקם נחשבים לייחודיים וקשים להשגה בארץ. כמו כן, יש לנו חנות עם מבחר גדול של אביזרים ומוצרים הקשורים לפרויקטים מעץ לנגרות ולבניין. להשלמת העיצוב בבית או בגינה אנו מייבאים ומוכרים ריהוט גן מעץ מלא, פרקטים למינציה ופרקטים מעץ גושני/מלא.
אנו מחזיקים במלאי גדול של עצים כגון: פלטות עץ, לבידים מכל הסוגים, מלמין, עץ סנדוויץ, אמ.די.אף MDF, או.אס.בי OSB, פלקסבורד, לביד ימי, מזונית, פלטות תלת שכבתיות, בוטצ'ר בלוק, לוחות לאמי ועוד.

עצים רכים וקשים כגון: טיק בורמזיעץ בוק, עץ אלון/אלון מעושן, עץ מייפל, עץ דובדבן, אגוז אפריקאי, אגוז אמריקאי, זברנו, עץ אורן, עץ דובדבן, מהגוני, עץ אימבויה, עץ וונגה, פרפל הרד, אדני רכבת ועצים מיוחדים.

עצים בלתי גזומים: עץ אקליפטוס מעושן יבש, עץ אורן, ועוד.

 דקים ופרגולות: עץ אורן, עץ איפאה, עץ סידר (אדום/לבן) עץ ליבנה, עץ ג'טובה, עץ קומרו ועוד.


אנו נותנים שרות לכל הארץ. כמו כן, ישנה אפשרות להובלות פלוס משאית עם מנוף.
 אם אתם מחפשים מחסן עצים במרכז, אנחנו הפתרון המושלם עבורכם.
לכל חובבי העיצוב ו'עשה זאת בעצמך', נשמח לייעץ לכם ולתת שירות על הצד הטוב ביותר.


 
מרכז הירידים, אדריכלות ועיצוב 2015
יבואני עץ
יש לכם שאלה?

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
 

עץ איתן בפייסבוק

המוצר נוסף בהצלחה לסל שלך!

עבור לתשלוםהשאר בחנות