Facebook
Twitter
תמונה ללא תיאור
--%>
צרו קשר
סגור
שירות לקוחות
08-9472378

דק סידר צהוב \ אדום


מידות העץ שתוכלו למצוא אצלנו בעץ איתן:



סידר כמו שמו, נחשב לנפוץ ביותר, הוא נחשב לעץ רך יחסית ומשקלו נמוך הוא ניחן בריח ארומטי (ממכר), עץ הסידר בעל עמידות גבוהה מאוד לתנאי חוץ בכלל  ובפני ריקבון מזיקים ולחות בפרט. ניתן להשתמש בעץ הארז לבניית ריהוט חוץ, דק סידר, פרגולות, חיפוי קירות חוץ/פנים ועוד, העץ מגיב מצוין במגע ישיר עם מים והוא אהוד במיוחד לשימוש בבריכות, "האט טאב", סאונה, ג'אקוז ועוד.

למרות עמידותו והתועלות הגלומות בו מחירו נמוך ממחיר עץ האיפאה, ובנוסף, הוא אינו נוטה להתעוות.

לאחר יובלים של שימושים שונים בסידר האדום, עדיין ניתן לומר שהוא חביב אנשי המלאכה (בעיקר בארה"ב), בארץ, הסידר עשה עלייה לא מזמן ונמצא עדיין בתהליכי התאקלמות – עניין של זמן עד שישראל תאמץ אותו בשמחה.

המוצרים החלופיים שהטכנולוגיה הביאה עמה לא מסוגלים להחליף את התכונות המיוחדות של העץ (גם המוצרים הירוקים גורמים לבזבוז גדול יותר של אנרגיה). מוצרים שונים בתעשייה מנסים לחקות את הטקסטורה של העץ ללא הצלחה, היופי המגולם בטבע לא ניתן לחיקוי. כשצריך לבחור עץ לפרויקט כלשהו – סידר הוא הבחירה הנכונה והנבונה, העץ נחשב לידידותי לסביבה (אם יש לכם מצפון כלפי הסביבה), כאשר משתמשים בחומרי גלם אחרים כגון בטון או ברזל הנזק לסביבה הוא גדול פי כמה מונים בין היתר בגלל ניצול/בזבוז משאבים, תהליך הייצור, שינוע, אחסון ועוד. בנוסף לכך ניתן למחזר את העץ וכשהוא כבר לא בר שימוש הוא מתכלה ונרקב באופן טבעי.

לסידר האדום יש עמידות גבוהה למזיקים ובלאי, לא בכדי הוא העץ החביב על הבנאים בארה"ב במשך מאות שנים, יתרון משמעותי נוסף הוא שאין צורך לרכוש עץ מטופל, (לדוגמא עץ אורן מטופל הוא בעל גוון ירקרק) המכיל רעלים שעלולים להזיק בסופו של דבר.
התחזוקה שלו נחשבת לזולה ולכן ניתן לומר כי הוא גם חסכוני.

קל לעבוד עם הסידר, לעצב או לתת לו גימור כפי שרוצים, כמו כן, ניתן להשתמש בו למטרות שונות ומגוונות (דקים, חיפוי קירות חוץ/פנים, גדרות, פרגולות ועוד). על ידי הכנסת עץ ייחודי זה לבית ניתן להעלות את ערך הנכס וכמובן לקבל מחמאות מאורחים או מבקרים..

בגלל חוסנו, הטקסטורה ורעננות העץ נשמרים לאורך השנים בהשוואה לעצים אחרים כמו האורן, שמצריכים תחזוקה תקופתית ונראים בהתאם...

יתרונות עץ הסידר:
  •     יופי טבעי וייחודי
  •     ידידותי לסביבה (בר קיימא)
  •     בעל עמידות טבעית למזיקים ופגעי הסביבה
  •     משדרג את הפרויקט/נכס ומוסיף יוקרה
  •     בעל ותק שימוש של מאות שנים
  •     ניתן לרכישה במידות שונות
  •     קל לעבודה עיבוד וטיפול
  •     עץ אמיתי ולא חיקוי זול

למידע נוסף על
 אדוםעץ סידר


 
דק סידר עיניים (צהוב)
שלב הגמר של דק סידר אדום
דק סידר אדום - ביצוע אלעד גולן 054-2062504
האט טאב עץ סידר - ביצוע אלעד גולן 054-2062504
סידר מושלם להתמודדות עם מים. - ביצוע אלעד גולן 054-2062504
דק עץ סידר - - ביצוע אלעד גולן 054-2062504
דק סידר צהוב - ביצוע עצים ונפלאות 0528601206
כאן ניתן לראות את ההבדלים בין סידר אדום לסידר לצהוב
יש לכם שאלה?

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
 

עץ איתן בפייסבוק

המוצר נוסף בהצלחה לסל שלך!

עבור לתשלוםהשאר בחנות