Facebook
Twitter
תמונה ללא תיאור
--%>
צרו קשר
סגור
שירות לקוחות
08-9472378

קורות עץ

על קורות עץ מלא
במחסן העצים של עץ איתן תמצאו שלל סוגים של קורות עץ למכירה מעץ מלא. ממבחר זה תוכלו למצוא את קורות העץ המתאימות לצרכיכם, בין אם עבור בניית מחסן, פרגולה, דק, מדרגות, גדר ועוד. כמו כן, לרשותכם עומד צוות מקצועי של החברה הזמין לייעץ לכם בבחירה נכונה של קורות עץ מלא בהתאם למטרת שימוש, הגדרות תקציב וכדומה.
 
קורות עץ מלא
קורות מעץ מלא הינן כאלו שעשויות מגזע עץ טבעי שלא עבר הליכי עיבוד, גריסה, הדבקה וטחינה, אלא רק נוסר לקורות. קורות אלו נחשבות לעמידות וחזקות במיוחד גם בתנאים של רטיבות ולחות גבוהה, ועושים בהן שימוש רב לצורכי בנייה וריהוט. כמו כן קורות אלו עוברות הליכים מבוקרים של ייבוש בתנורים מיוחדים בכדי לייבשן ולהפכן לחומר נאות לבנייה. קורות מעץ מלא מוצעות מסוגים שונים של עצים הנחלקים לשתי קטגוריות עיקריות:
  • קורות מעצים רכים- עצים רכים נחשבים לעצים יותר קלים לעיבוד והם כוללים בתוכם סוגים רבים של עצי מחט כמו אורן, ארז או אשוח, כאשר האורן הינו העץ הנפוץ ביותר לקורות בגין זמינותו הגבוהה ומחירו הנמוך.
  • קורות מעץ קשה- עצים קשים נחשבים ליותר קשיחים וכבדים וכן ליותר קשים לעיבוד. הם בדרך כלל גדלים במקומות טרופיים ומכאן גם מגלים רמה גבוהה של עמידות בפני מים ורטיבות.
  • קורות עץ רב שכבתיות- קורות עץ מוצעות גם כקורות דו או רב שכבתיות המבוססות על חלקי עץ שהודבקו אחד לשני. ניתן גם למצוא קורות של עץ ממוחזר, למשל של עץ בוק.
 
קורות מעץ למגוון שימושים
קורות מעץ כפי שיש לנו להציע מתאימות למגוון רחב של שימושים, למשל:
  • דקים- קורות מעץ מלא הן מוצר מבוקש עבור בניית דקים בשלל מידות וסוגי עצים, כמו דק אורן, טיק בורמזי, איפאה או סידר.
  • פרגולות- פרגולות יציבות ועמידות מקורות של עץ גושני וגושני רב שכבתי, כמו עץ אלון או אורן.
  • פרקטים- אנו מציעים פרקטים מלוחות של עץ מלא ועץ תלת שכבתי, למשל פרקט מעץ אלון.
  • גדרות- גדרות מקורות עץ ניתן לעצב בשלל צורות, בין אם כגדר אטומה וגבוהה או גדר עם מרווחים בין הקורות.
 
קורות עץ למכירה
להזמנת קורות עץ ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא הגיעו למחסן העצים שלנו, או צרו קשר עם עץ איתן מקבוצת אברבוך בע"מ בטלפון 08-9472378 או במייל etzeitan1@averbuch.co.il.
 
יש לכם שאלה?

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
 

עץ איתן בפייסבוק

המוצר נוסף בהצלחה לסל שלך!

עבור לתשלוםהשאר בחנות