Facebook
Twitter
תמונה ללא תיאור
--%>
צרו קשר
סגור
שירות לקוחות
08-9472378

חיפוי עץ למדרגות

בחירת חיפוי עץ למדרגות
חיפוי עץ למדרגות פנים וגם למדרגות חוץ הפך למבוקש בקרב אנשי מקצוע ולקוחות פרטיים ועסקיים. בזכות עלות יחסית זולה, חזות נעימה וביתית, קלות התקנה ורמת בטיחות גבוהה. למכן מטרה זו מציעים לכם במחסן עצים עץ איתן מגוון סוגים של עצים המתאימים לחיפוי מדרגות, כאשר לכל סוג עץ חזות ותכונות ייחודיות משלו, לרבות נוחות עיבודו, צרכי תחזוקה, גוון וטקסטורה. בכדי לסייע לכם בבחירת עץ מתאים למדרגות עומד לרשותכם צוות מקצועי הזמין לייעץ  בהתאם לצרכים אישיים, סגנון עיצוב מבוקש, מאפייני חדר וגרם המדרגות, הגדרות תקציב ועוד.
 
מגוון סוגי עצים מתאימים
במחסן העצים שלנו מוצע מבחר עשיר ואיכותי של סוגים עצים המתאימים כחיפוי עץ למדרגות. ממבחר זה כל אחד יכול לאתר ולהזמין סוג עץ מתאים לצרכיו. בין היתר תוכלו למצוא אצלנו את סוגי העצים הבאים:
  • סידר-  עץ סידר או בעברית ארז, הינו עץ הגדל בצפון יבשת אמריקה, יחסית קל משקל, רך וזול, שהמציג רמה גבוהה של עמידות גם בתנאי חוץ בפני לחות, מים, ריקבון, עיוותים, בלאי ומזיקים. כמו כן, רכותו של העץ הופכת אותו לקל לעיבוד וגימור. יש לו גוון חום אדמדם יפיפה וסיביו צפופים וארוכים.
  • דובדבן- עץ בעל גוון בהיר שנוטה ללבן עם עיניים בגוון כהה חום אדמדם. מדובר בעץ קל לעיבוד ותחזוקה הנדרש רק בגימור של שמן, השומר על חזותו המקורית לאורך זמן. בחירה בעץ זה ידידותית לסביבה בהיותו מסופק מבתי גידול ייעודיים.
  • זבראנו- עצי זבראנו הינם עצים כבדים וקשיחים במיוחד, עם טקסטורה דמוית זברה שמקורם בעיקר ממרכז אפריקה.
  • אלון אנגלי- עצים בעלי גוון של חום בהיר ולבן, המציגים עמידות גבוהה בפני רטיבות וריקבון, ותגובה טובה לעיבודם עם פרזולי ברזל.
  • וונגה- עץ קשה שמקורו באפריקה, בעל גוון מרשים של חום שחור כהה. כמו כן העץ מציג רמה גבוהה של יציבות ועמידות בפני שחיקה ומזיקים.
  • אגוז אפריקאי- עץ קשיח וכבד עמיד בפני מים, בגווני חום וצהוב וטקסטורה ייחודית עם נימים בגווני אפור, צהוב, ירוק וחום.
  • עוד מגוון עצים נוספים המתאימים כחיפוי עץ למדרגות - לרבות עץ אורן, אקציה, אגוז אמריקאי, טיק, איפאה, אלון אמריקאי לבן או אדום ועוד.

הזמנת עץ לחיפוי מדרגות
להזמנת עץ לחיפוי מדרגות ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי הגיעו למחסן עצים שלנו ברמלה, או צרו קשר עם עץ איתן מקבוצת אברבוך בע"מ בטלפון 08-9472378 או במייל etzeitan1@averbuch.co.il.
 
יש לכם שאלה?

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
 

עץ איתן בפייסבוק

המוצר נוסף בהצלחה לסל שלך!

עבור לתשלוםהשאר בחנות