Facebook
Twitter
תמונה ללא תיאור
--%>
צרו קשר
סגור
שירות לקוחות
08-9472378

פרופיל עץ

פרופילי עץ למגוון צרכים
במחסן העצים עץ איתן מציעים לכם מבחר איכותי של פרופילי עץ המתאימים למגוון צרכים ושימושים, החל מבניית רהיטים ועד לחיפוי קירות. לרשותכם עומד צוות מקצועי של המחסן הזמין ללוות אתכם בהליך בחירת פרופיל עץ שמתאים במדויק לצרכים שלכם.
 
היתרונות של פרופילים מעץ
בחירה בפרופילים מעץ מועדפת על רבים בגין מספר יתרונות מהותיים. קודם כל, הפרופילים מספקים לכל פריט חוזק, קשיחות ויציבות המאריכים את חייו. כמו כן הם מתאימים לכיסוי והסתרת פגמים כמו סדקים וחריצים. מעבר לכך פרופילי עץ משדרגים את החזות של כל פריט בו הם מותקנים והם גם מוצעים בשלל סוגים של עץ, מידות וצורת גימור, ההופכים אותם מתאימים למגוון צרכים ומוצרים בכל צורה, גודל גוון וסגנון. הפרופילים מסופקים יבשים עם רמות נמוכות ביותר של לחות, דבר המבטיח את חוזקם ועמידותם לאורך זמן.
 
שימושים שונים בפרופיל עץ
פרופיל עץ משמש למגוון צרכי בנייה ונגרות. בין היתר הם משמשים לבניית רהיטים למטרות אסטטיות ופרקטיות בשלל סוגי רהיטי עץ, כרגליים ומסגרות, לרבות ארוניות, מדפים, ארונות, שידות, שולחנות, מיטות ועוד. בנוסף נעשה בהם שימוש כמסגרת ומשקופים לדלתות, כפרופילים מעץ מלא  לחלונות או משולבים עם פרופילי אלומיניום ואף כשלבים לתריסי עץ. כמו כן הם יכולים לשמש להלבשת לקירות, כקרניזים, כותרות, ופנלים לחיפוי קיר מעץ. וזה עוד לא הכול: פרופילים מתאימים גם לשימוש כמשולשים וזוויות למדרגות מעץ, עבור ציפויים ופרקטים, מאחזי יד, מסגור תמונות ועוד.
 
סוגים שונים של פרופילים מעץ
בימינו ניתן למצוא סוגים שונים של פרופילים מעץ המיוצרים מעצים שונים, שיכולים להיות עצים רכים וקלים לעיבוד כמו עץ אורן, או עצים קשים, חזקים ועמידים כמו עץ בוק או אלון. כמו כן ניתן למצוא בשוק פרופילים פשוטים או פרופילים דקורטיביים ומיוחדים, פרופילים עם חיבור מסוג פינגר גו'ינט ועוד. את הפרופילים תוכלו לקבל לפי הזמנה בכל כמות ומידה, אורך, רוחב ועובי מבוקש, לצבוע אותם בכל גוון מתאים או להשאירם בגוון עץ טבעי. ואם אתם מתלבטים איזה סוג של פרופיל מתאים לעבודות ולצרכים שלכם, לרשותכם עומד הצוות המקצועי שלנו, הפנוי ללוות אתכם בהליך הבחירה ולהמליץ על שיטות עבודה מתאימות וחומרים וציוד נלווה.
 
הזמנת פרופיל עץ
להזמנת פרופיל עץ ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא הגיעו למחסן העצים שלנו, או צרו קשר עם עץ איתן מקבוצת אברבוך בע"מ בטלפון 08-9472378 או במייל etzeitan1@averbuch.co.il.
 
יש לכם שאלה?

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
 

עץ איתן בפייסבוק

המוצר נוסף בהצלחה לסל שלך!

עבור לתשלוםהשאר בחנות