Facebook
Twitter
תמונה ללא תיאור
--%>
צרו קשר
סגור
שירות לקוחות
08-9472378

התקנת דק איפאה

דק מעץ איפאה – בחירה חכמה ויפה לשנים
רבים העומדים בפני התקנה של דק לגינה או למרפסת עוסקים בשאלה החשובה –איזה עץ הוא הנכון ביותר להתקנה על מנת להקים דק מרשים ויפה ממנו יוכו ליהנות במשך שנים ארוכות. אין לשאלה זו תשובה אחת מוחלטת וההחלטה המתקבלת מושפעת מפרמטרים רבים אותם יש להביא בחשבון. סוג העץ שתבחרו ישפיע באופן ישיר על חוזק הדק, המראה הסופי שמתקבל, על רמת האחזקה השוטפת הנדרשת ממנו וכמובן על המחיר הראשוני ועל עלויות התחזוקה השוטפת. כאשר לוקחים את כל הפרמטרים בחשבון, רבים בוחרים להתקין דק מעץ איפאה. התקנת דק איפאה מניבה תוצאות יפות ודקורטיביות ביותר. צבעי העץ הם בגוונים של חום ואדום והם משרים אווירה חמימה ונעימה וכמו גימור יוקרתי וחוויה כפרית שלווה ומרגיעה.

בשנים האחרונות ישנה מגמה ברורה של חשיבות ההשקעה והעיצוב גם בחללי הבית החיצוניים על מנת ליצור מראה שלם ומושלם לבית. עבור לקוחות המחפשים דק איפאה מחיר הינו פרמטר חשוב, אך חשוב לא פחות לבחור עץ באיכות טובה. עלות דק איפאה אומנם אינה זולה יחסית, אולם לטווח הארוך מדובר בהשקעה נכונה ביותר. ראשית כל העץ עצמו חזק, מרשים ובעל מרקם חלק ואחיד, השומר על צורתו גם לאחר שנים ארוכות של שימוש והנאה. הדק מעניק לבית מראה ייחודי ומוציא ממבקרים ואורחים קריאות התפעלות כאשר הם נחשפים לשדרוג החדש והמרהיב הזה. דק מעץ איפאה הוא בעל גוון כהה יותר משל עץ אורן למשל, זאת בשל הגוון הטבעי של העץ עצמו.

מדוע כדאי לבחור דק עשוי מעץ איפאה?
אין ספק שהתקנת דק עץ טבעי היא תוספת מבורכת והשקעה מיוחדת המעניקה לכל חצר או מרפסת יוקרה ואלגנטיות, שקשה להתעלם מהן. זוהי השקעה שעושה חשק להתאים לה ריהוט גן יפה ומשלים ומאפשרת לנו ליהנות מפינות חמד ולארח חברים ומשפחה לעיתים קרובות יותר. על מנת לקבל משטח המנצל את החלל בצורה מיטבית וכמו-כן על מנת לקבל תוצאה סופית מרשימה, חשוב ביותר להתייעץ עם חברות מקצועיות ומנוסות בתחום. בחירה באנשי מקצוע אמינים ובעלי מוניטין הינה חשובה ביותר 

אם אתם מחפשים דק איפאה מחיר למ"ר יהיה וודאי נקודה שחשובה לכם מאד, אך חשוב לא פחות לפנות אל ספקי עצים מוכרים ואמינים על מנת לרכוש לוחות עץ ברמה ובאיכות הנדרשת. עץ איפאה נחשב לחזק ועמיד במיוחד ולכן הוא מתאים להקמה של דקים. העץ עמיד בפני שחיקה ושריטות, פגעי הזמן מזג אוויר ואפילו מפני חרקים ומזיקים. דק איפאה יכול לשאת משקלים גדולים ויחסית ולכן אין חשש לארח מספר אנשים רב, לבחור ריהוט גן, או להניח על גביו עציצים גדולים, מתקן ברביקיו וכל דבר בעצם. לטווח הרחוק ההשקעה בו אינה גבוהה יחסית והוא צריך מעט מאוד תחזוקה על מנת שיוכל להישאר רענן ולשמור על יופיו.

חברת עץ איתן מקבוצת אברבוך הינה מחסן עצים המתמחה בייבוא ואספקה של עצים מובחרים לאנשי מקצוע ולקוחות פרטיים. החברה שמה דגש על מתן שירות אדיב ומקצועי וייעוץ בבחירת העץ המתאים למטרה שלכם. הנכם מוזמנים להיכנס אל אתר האינטרנט של החברה ולהתרשם ממגוון המוצרים והאפשרויות. לחצו כאן לסקירת כלל המוצרים המוצעים, או צרו קשר בטלפון – 08-9472378
 
יש לכם שאלה?

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
 

עץ איתן בפייסבוק

המוצר נוסף בהצלחה לסל שלך!

עבור לתשלוםהשאר בחנות