Facebook
Twitter
תמונה ללא תיאור
--%>
צרו קשר
סגור
שירות לקוחות
08-9472378

דק לבריכה

דק לבריכה - הבחירה הנכונה
מבקשים להקיף את הבריכה שלכם בדק איכותי מתאים? כדאי ליצור קשר עם מחסן העצים עץ איתן המספק מגוון עצים לדק לבריכה מוכרים ומיוחדים, לצד כל הציוד הנדרש להתקנת הדק.
 
למה להתקין דק מסביב לבריכה?
בניית דק מסביב לבריכה הפכה לפתרון ריצוף מבוקש בשנים האחרונות בגין מספר יתרונות. קודם כל מדובר בפתרון ריצוף נוח ויעיל סביב בריכות לרבות בריכות גבוהות, שאינו מחליק ונשמר לאורך זמן. כמו כן הדק מספק פתרון מעולה להסתרת תשתיות שונות של הבריכה והוא גם מנצל היטב את המרחב עם אזור מוסתר לאחסון ציוד ומכשור הנדרש לבריכה ולחצר. ולא פחות חשוב, כיסוי דק לברכה מעניק פתרון ריצוף אסטטי עם חזות מרשימה ויוקרתית המשתלבת עם הגינה המקיפה את הבריכה.
 
בחירת דק מתאים לבריכה
אחרי שהבנתם את היתרונות של דק סביב בריכה חשוב להדגיש שלא כל סוג של דק מתאים למטרה זו, ויש לבחור בדקים בעלי רמה גבוהה של עמידות בפני מים ושמש. אנו מחזיקים מבחר איכותי של דקים המתאימים לבריכות, הכולל בין היתר:
  • דק איפאה - אם אתם מחפשים דק איכותי וטבעי לבריכה, דק איפאה יספק לכם את המענה המושלם. מדובר בדק עשוי מעץ הגדל ביערות גשם עם סיבים דחוסים וחזקים, המציג רמה גבוהה של עמידות בפני מים. בנוסף מדובר בדק שאינו נדרש ביותר מידי עבודת תחזוקה.
  • דק סינטטי - אנו משווקים דק סינטטי איכותי של המותג האמריקאי טימבר טק, הנמכר בכל העולם. דק זה מספק מענה מעולה לבריכות בהיותו אטום בפני מים, עמיד בפני קרינת השמש ואינו מושפע מנזקיהם. כמו כן לדק מקדם מאוד גבוה נגד החלקה. כל זאת לצד היותו ידידותי לסביבה ואינו נדרש בתחזוקה שוטפת, אינו נרקב, מעלה עובש, מאפיר, סופג לכלוך, מתעוות או נסדק. יש לו חזות מרשימה והוא מוצע עם מגוון טקסטורות וגוונים דמויי עץ.
  • דק במבוק - מי שרוצה דק לבריכה שהוא גם איכותי, גם טבעי וגם אקולוגי כדאי לשקול דק במבוק של המותג dasso שאנו משווקים. מדובר בדק ירוק העשוי מצמחי במבוק שמתחדשים וגדלים במהירות, שלא מתחמם בימי הקיץ והינו יציב ועמיד במיוחד. כמו כן הדק עמיד בפני עובש, מים ורטיבות ומפני קרינת השמש, והוא דוחה טרמיטים. הוא כמעט ואינו נדרש בתחזוקה ויש לו חזות מרשימה במיוחד. התקנת הדק על צידו החרוץ מסיעת במניעת החלקה, בנוסף ישנה אחריות של 25 שנה על הדק.
  • דק טיק בורמזי - אם אתם רוצים דק יוקרתי במיוחד, דק מעץ טיק בורמזי יספק לכם מענה נהדר. מדובר בדק יוקרתי ומרשים שמקורו בעץ הגדל ביערות הגשם, חזק ודחוס ובעל שכבת שמן פנימית שמגינה עליו מפני מים ומזיקים. כמו כן הדק עמיד בפני נזקי השמש ומפני נזקי מזג האוויר.
 
הזמנת דק לבריכה
להזמנת דק לבריכה ולקבלת מיד נוסף וייעוץ מקצועי, הגיעו למחסן עצים שלנו ברמלה, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם עץ איתן בטלפון 08-9472378 או במייל etzeitan1@averbuch.co.il.
 
יש לכם שאלה?

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
 

עץ איתן בפייסבוק

המוצר נוסף בהצלחה לסל שלך!

עבור לתשלוםהשאר בחנות