Facebook
Twitter
תמונה ללא תיאור
--%>
צרו קשר
סגור
שירות לקוחות
08-9472378

דק לגינה

דק לגינה עשה זאת בעצמך
מתכננים להתקין דק לגינה לבד? במחסן עצים עץ איתן תוכלו למצוא כל סוג של דק לחצר בשלל מידות, לרבות דק לוחות מסוגים שונים של עצים, אריחי דק, דק במבוק אקולוגי או דק סינטטי לגינה. זאת לצד כל הציוד הנלווה להקמת ותחזוקת הדק, לרבות ברגים , קורות עבור תשתית לדק, תושבות לקירות, מקדחים, כלי עבודה, צבעי שמן ועוד.
 
בנוסף, לרשותכם עומד צוות מקצועי של החברה הזמין לייעץ בכל הקשור לדק לגינה עשה זאת בעצמך, החל מבחירה של עץ מתאים, הגדרות תקציב, צרכים והעדפות אישיות, סיוע בתכנון הדק בהתאם לנתוני השטח, ועד המלצות לאופן התקנת הדק עצמו. בנוסף, את מי שמבקש להתקין את הדק עם גורם מקצועי נוכל להפנות לנותני שירות מומלצים.
 
עצות לבניית דק לבד
חושבים לבנות דק לבד? לפניכם מספר עצות בסיסיות בנושא:
  • כדי להפחית בעלויות בניית והתקנת דק כדאי לקנות את העצים, הציוד והחומרים הנלווים ואת הבסיס לדק במחסן העצים שלנו, המספק אותם במחירי יבואן משתלמים.
  • חשוב להכיר את סוגי העץ השונים היכולים לשמש לבניית דק ולבחור בעץ המתאים לכם מבחינת מחירו, עמידותו, גווניו והטקסטורה שלו וצרכי תחזוקתו.
  • יש להקפיד על קניית עצים איכותיים לדק שאין בהם שום עיוותים, כתמים או פגמים, שיבטיחו את איכות, עמידות וחזות הדק.
  • בכדי לשמור על כדור הארץ קנו רק עצים שמגיעים ממקורות מאושרים שמונעים כריתה לא מבוקרת ומזיקה של עצים.
  • יש לדעת כי קיים הבדל מהותי בין בניית דק על האדמה ובין בניית דק על גבי משטח בטון או מרוצף.
  • בעת תכנון הדק חשוב לקחת מידות מדויקות שלו ובכך להבטיח רכישה של קורות עץ בגודל מתאים.
 
סוגים שונים של דקים
אנו מציעים מבחר עכשווי ואיכותי של סוגי דקים להתקנה, הנבדלים אחד מהשני בחומרים שלהם, שיטת התקנתם, חזותם, איכותם, עמידותם ומחירם. מבחר הדקים כולל בין היתר:
  • דק מלוחות עץ - דקים קלאסיים מסוגים שונים של עץ טבעי איכותי המוצע במגוון מידות, צבעים וטקסטורות שונות, כאשר לכל עץ גם רמת עמידות שונה. מדובר בעצים כדוגמת עץ אורן שעבר הליכי הקצעה וחיטוי, עץ סידר עם עיניים בגוון צהוב, עץ איפאה אדמדם, דק יוקרתי מעץ טיק בורמזי עם גוון חום עמוק, ועוד.
  • אריחי דק –  דק מעוצב ואיכותי מאריחי עץ איפאה מספק מענה מעולה להתקנה על גבי משטחי בטון, גגות, מרפסות וריצוף. כמו כן האריחים של הדק פשוטים, קלים ומהירים להתקנה עצמית וגם לפירוק, והם גם מספקים אפשרות פשוטה להסרה עבור צרכים שונים כמו ניקיון או סידור תשתיות מתחת לדק.
  • דק במבוק אקולוגי - מי שחושב ירוק ושאיכות הסביבה בראש מעיניו, יוכל לבחור בדק במבוק המבוסס על צמח בר קיימא הגדל ומתחדש במהירות. כמו כן, אנו מוכרים דקים של המותג העולמי המוביל dasso שמאחורי מוצרי הבמבוק שלו עומדת שורה מרשימה של פטנטים, שבחים ופרסים. מדובר בדקים מרשימים בחזותם, חזקים במיוחד, שלא מוציאים שרף ושאינם מתחממים בעונת הקיץ. בנוסף, אלו דקים קלי משקל עם עמידות גבוהה לאש, למזיקים ועובש, דוחים טרמיטים, מסופקים עם מחברים סמויים, פשוטים לחיתוך וקידוח, ומיוצרים עם סיומת זכר ונקבה ההופכת את התקנתם לפשוטה ומהירה במיוחד.
  • דק סינטטי טימבר טק - מי שרוצה לחסוך לעצמו בתחזוקת הדק יוכל לקנות מאתנו דק סינטטי איכותי של המותג טימבר טק, הנמכר ביותר באמריקה. מדובר בדק סינטטי המבוסס על טכנולוגיות חדישות, חזק במיוחד, עמיד כנגד קרינת שמש, רטיבות, גשם, מזיקים, ריקבון, דהיית צבע, עיוותים, ספיגת לכלכוך ובלאי. כמו כן הדק מיוצר מחומרים ידידותיים לסביבה ויש לו מרקם חלק, אחיד ונעים למגע, והוא גם נושא מקדם הגנה גבוה נגד החלקה. התקנת הדק אפשרית עם תשתיות נסתרות והינה פשוטה ומהירה ואינה דורשת כלי עבודה מיוחדים.
 
הזמנת דקים להתקנה
להזמנת דקים להתקנה מסוגים שונים, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו למחסן העצים שלנו ברמלה, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם עץ איתן בטלפון 08-9472378 או במייל etzeitan1@averbuch.co.il.
 
 
 
יש לכם שאלה?

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
 

עץ איתן בפייסבוק

המוצר נוסף בהצלחה לסל שלך!

עבור לתשלוםהשאר בחנות