Facebook
Twitter
תמונה ללא תיאור
--%>
צרו קשר
סגור
שירות לקוחות
08-9472378

קיר עץ דקורטיבי

על חיפוי קירות פנים בעץ דקורטיבי
עולם עיצוב הפנים לא קופא על שמריו ומגלה לאחרונה עניין בחיפוי קירות בעץ דקורטיבי. במחסן העצים של עץ איתן מוצע לכם מבחר גדול, ייחודי ואיכותי של עצים המתאימים עבור חיפוי קיר דקורטיבי, ממנו כל אחד יכול לאתר את סוגי העצים המתאימים ליצירת קיר דקורטיבי בסלון ביתו.
 
מגמות של חיפוי קירות דקורטיבי בעץ
בשנים האחרונות ניכרת מגמה של חיפוי קירות פנים דקורטיבי בחומרים שונים, הנובעת מתוך הבנה שקירות הבית תופסים למעשה שטח פנים ניכר ואין סיבה שלא להתייחס אליהם בהתאם, כלומר כמצע מושלם לעיצוב הבית ושדרוג חזותו. את המשטח ניתן לעצב בעזרת חיפויי קירות המעניקים עוד עניין, עומק וצבע לחדר. מבין סוגי חיפויי הקירות השונים עולה לאחרונה הביקוש בקרב מעצבים, אדריכלים, אנשים פרטיים ועסקים לחיפויים דקורטיביים מעץ. הביקוש לסוג זה של חיפויים נובע מסיבות פרקטיות ואסטטיות:
  • לקיר עץ דקורטיבי יש מראה יוקרתי שמתכתב עם גישות עיצוב עכשוויות לרבות גישות טבעיות ועיצוב החלל בסגנון כפרי, בייתי וחמים. בנוסף לכך, חיפוי מעץ יכול להשתלב בחללים עם סגנונות עיצוב נוספים כדוגמת סגנון מודרני, וינטג', אקלקטי, קלאסי ועוד.
  • חיפויים של עץ משתלבים עם מגוון חומרים נוספים כמו טיח, פלדה, בטון, אבן טבעית ועוד. לקבלת מראה הרמוני ואחיד ניתן להתאימם לסוג העץ ממנו עשויים הרהיטים בחדר.
  • חיפוי עץ גם מספק מענה פרקטי התורם לבידוד אקוסטי ולבידוד תרמי המסייע בחסכון בחשמל. כמו כן הוא מספק פתרון יעיל להסתרת תשתיות והסתרה של פגמים בקירות.
  • חיפויי עץ איכותיים לקירות פנים המותקנים באופן מקצועי עמידים לאורך זמן ובמשך תקופה ממושכת הם אינם נדרשים בעבודות תחזוקה, ויש רק מידי פעם להסיר מהם אבק.
  • התכונות של חיפויי עץ הופכות אותם מתאימים ומבוקשים עבור חללים שונים, למשל כחיפוי לקירות סלון, חדר שינה, חדרי ישיבות, משרדים, חנויות, מסעדות, בתי מלון, צימרים וכדומה.
 
מגוון אפשרויות עיצוב
לרבים יש תפיסה מוטעית אודות חיפויי קירות מעץ הנובעת מטרנד שהיה נפוץ בשנות השבעים והשמונים. באותה תקופה קירות עם חיפוי עץ בישראל עוצבו מלוחות פשוטים של אורן שהונחו על הקירות באופן אחיד, כגוש חסר ייחוד וחן. אבל המגמה השתנה בשנות האלפיים כך שחיפויי עץ לקירות פנים מוצעים בימינו כשהם מעוצבים במבחר עשיר של סוגי עצים, צבעים, מידות וצורות.
 
ניתן לבחור בסוגים שונים של עצים לחיפוי כמו סיידר, איפאה, במבוק, טיק אלון, אגוז, צפצפה, ערמון מעושן ועוד, כאשר לכל עץ יש גוון, מרקם וטקסטורה ייחודית משלו בין אם נוטה יותר לכיוון בהיר ולבן, לכיוון צהוב, אדמדמם או חום, ובין אם מדובר בעץ חלק או עם הרבה מרקמים ועיניים. כמו כן, ניתן לעצב את החיפוי בצורות שונות, עם גודל שונה של לוחות והנחתם באופנים שונים, למשל בקו ישר או באלכסון, כמו אריחים, סרגלי עץ, בצורת פרקט, כמשטח חלק ואחיד או בגוון ושונה ועוד. החיפוי גם יכול לחלוש על קיר שלם או על חלק ממנו לשם הבלטת אזור מסוים או לחיפוי של נישות, וניתן לשלב בו אלמנטים נוספים היוצאים ממנו כמו מדפים או נישות.
 
התקנת חיפויי עץ על הקירות
יש לדעת כי התקנה של חיפוי עץ אינה אחידה והיא משתנה בהתאם לסוג, צורת וגודל העץ שנבחר לחיפוי, וכן בהתאם לסוג הקיר אליו יחובר החיפוי, אופן עיצוב החיפוי ואלמנטים מבוקשים בו. מכיוון שמדובר בפרויקט לא פשוט, אם אין לכם הבנה מעמיקה בנושא עדיף להיעזר בביצועו באנשי מקצוע מיומנים. התהליך מתחיל בבחירת יחידות עץ מתאימות ממחסן העצים שלנו וחיתוכן, עיבודן וצביעתן בנגריה מקצועית מומלצת. שלב זה יכול לקחת גם מספר שבועות בהתאם לגודל ומורכבות החיפוי המבוקש. בהמשך, התקנת החיפוי עצמו אפשרית במספר שיטות שייבחרו בהתאם למאפייני החיפוי והקיר שעליו הוא ינוח. בדרך כלל מדובר בהתקנה נסתרת עם עצים המתחברים אחד לשני ללא מחברים וברגים חיצוניים.
 
הזמנת חיפוי מעץ
להזמנת חיפוי מעץ לקירות הבית ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו למחסן העצים שלנו ברמלה, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם עץ איתן בטלפון 08-9472378 או במייל etzeitan1@averbuch.co.il.
יש לכם שאלה?

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
 

עץ איתן בפייסבוק

המוצר נוסף בהצלחה לסל שלך!

עבור לתשלוםהשאר בחנות