Facebook
Twitter
תמונה ללא תיאור
--%>
צרו קשר
סגור
שירות לקוחות
08-9472378

שמן לדק

דק לגינה ולמרפסת – לשדרג את הבית כהלכה
דק בגינה או במרפסת נתפס כמשטח מרשים המספק לבית או לגינה מראה מיוחד ויוקרתי. רבים בוחרים לשלב עץ לריצוף חוץ על מנת להקנות לבית מראה ייחודי ויוקרתי ואין שום ספק שמשטח דק עשוי עץ איכותי הינו בעל נוכחות שלא ניתן להתעלם ממנה ויש לו השפעה ניכרת על המראה של הבית, היופי שלו האווירה המיוחדת שהוא מקנה ומשרה. הדק עשוי עץ טבעי, ומכיוון שמדובר בחומר גלם טבעי הוא רגיש לפגעי מזג האוויר, לבלאי והתיישנות במרוצת השנים.

תחזוקה נכונה ושמירה על הדק תאריך את חייו ותשמור עליו רענן ומרשים משך כל עונות השנה. דק עץ, בדומה לכל אזור אחר בבית, מצריך תחזוקה שוטפת וטיפול מהיר ויעיל בתקלות שצצות. על מנת להאריך את חייו ולשמר אותו ואת המראה המרשים שלו, חשוב מדי תקופה ובהתאם לצורך למרוח שמן לדק. אם מדובר בדק עשוי עץ רך כדוגמת עץ אורן למשל, העץ עשוי להתבלות מהר יותר ויהיה צורך למרוח שמן חודרני לעץ לעיתים קרובות יותר. במידה ומדובר בעץ חזק ועמיד יותר כדוגמת איפאה, יש צורך למרוח ציפוי של צבע שמן לעץ לעיתים רחוקות יותר ובהתאם לצורך.

כיצד לבחור ולמרוח שמן לדק בצורה נכונה?
יש בישראל כיום מגוון רחב של סוגי עץ לדק ובניהם כאלו עמידים וחזקים יותר ומולם הדקים הזולים ולכן גם העמידים פחות, מה שמצריך תחזוקה שוטפת רבה יותר. על מנת לבחור את הדק הנכון והמתאים ביותר כדאי לבחון מראש גם את נושא העלויות בקנייה הראשונה ולא להתעלם מעלויות התחזוקה השוטפת. מחיר שמן לדק גדול עלול להיות הוצאה משמעותית ולכן יתכן מאוד שלטווח הארוך יהיה זה נכון לרכוש עץ עמיד וחזק יותר על מנת ליהנות ממראה רענן לאורך שנים רבות ומעלויות תחזוקה שוטפת נמוכות יותר.

כאשר צבע העץ נפגם או דהה במספר מקומות, או כאשר החיבורים בין הקורות משתחררים או שנוצרים מרווחים בגלל שלבים רופפים בדק, הגיע הזמן לטפל בדק ולתחזק אותו על מנת למנוע המשך נזק וכדי להחזיר לו את היופי והברק שמאפיינים אותו. ישנן חברות המתמחות בטיפול וחידוש דקים, וזהו בדרך כלל הפתרון הנכון והיקר יותר. לקוחות עם מעט ידע טכני ורצון יוכלו לעשות זאת בעצמם ולהגיע לתוצאות מרשימות, תוך חיסכון בעלויות ותחושת סיפוק עקב ההצלחה במטלה.

אם אתם מחפשים שמן לדק אורן מחיר הינו רק פרמטר אחד ולכן כדאי לחפש גם שמן מאיכות גבוהה שיסייע להגן על העץ ולשמור עליו ממזיקים, לחות שחיקה ופגעי מזג אוויר. על מנת למרוח את השמן בצורה נכונה חשוב להכין את פני השטח ולהוריד כתמים ושאריות צבע ישנות טרם שימון הדק. ישנה כיום אפשרות לבחור בונדקס שמן לעץ, בונדקס הינו שמן איכותי ועמיד המתאים למריחה על גבי דקים. הכנה טובה ומריחה של חומר גלם איכותי יבטיחו לכם לפחות עוד כמה עונות של חורף וקיץ טרם תצטרכו לחדש את הדק שוב.

חברת עץ איתן מקבוצת אברבוך הינה אחת מספקיות העץ הידועות והמקצועיות בארץ. החברה עוסקת בייבוא, שיווק ומכירה של עצים ללקוחות. דגש מיוחד מושם על שירות אישי וייעוץ מקצועי עד להתאמה מלאה בין צורכי הלקוח לסוג העץ המתאים ביותר. הנכם מוזמנים להיכנס אל אתר האינטרנט של החברה ולהתרשם ממגוון המוצרים והאפשרויות. לחצו כאן לסקירת כלל המוצרים המוצעים, או צרו קשר בטלפון – 08-9472378
 
יש לכם שאלה?

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
 

עץ איתן בפייסבוק

המוצר נוסף בהצלחה לסל שלך!

עבור לתשלוםהשאר בחנות