Facebook
Twitter
תמונה ללא תיאור
--%>
צרו קשר
סגור
שירות לקוחות
08-9472378

דקים ופרגולות

מזמינים אתכם לעיין בקטגוריית : בנייה בשיטת טימבר פריים - שירות בנייה יחודי שאני מציעים :)

כתובת מומלצת לקניית דקים
רוצים לבנות ולהתקין דק או פרגולה בחצר? מחפשים כתובת מומלצת לקניית דקים ? כדאי שתכירו את מחסן העצים של חברת עץ איתן השייכת לקבוצת אברבוך. חברתנו מספקת מגוון סוגי עצים מוכרים ומיוחדים באיכות גבוה במיוחד המתאימים עבור דקים, ומוצעים בפריסה ארצית במחירים משתלמים במיוחד. אנו מספקים עצים כדוגמת איפאה, אורן, סידר קנדי או לבנוני , ליבנה, מהגוני ועוד.. לצד כל חומר וציוד נדרש לבניית הדק או הפרגולה.
 
חברה מובילה בתחומה
חברתנו מתמחה בייבוא ושיווק של עצים ומספקת מענה שלם ומקצועי לשוק המקומי, עם מבחר איכותי וגדול של סוגי עצים לדקים, הכוללים גם סוגי עצים ייחודיים שתתקשו למצוא במקומות אחרים. כל זאת עם שירות יעיל ומענה אישי לכל לקוח פרטי או מקצועי. לקוחותינו זוכים לליווי מקצועי לכל אורך תהליך הרכישה, החל מייעוץ ראשוני לבחירה נכונה של עץ לדק, דרך סיוע בתכנון ועד להתקנה. כמו כן, אנו שמים דגש על אספקה מהירה של המוצרים שנבחרו לכל כתובת מבוקשת בארץ,ובמידת הצורך נמליץ לכם על נתוני שירות שיעזרו לכם בבניית והתקנת הדק.
 
מגוון עשיר של עצים
באתר ובמחסן העצים שלנו תוכלו להתרשם ממבחר גדול ואיכותי של עצים המתאימים לבניית דקים. המבחר כולל בין היתר עץ אורן פיני, סידר, איפאה, אלון ועוד, כאשר לכל עץ תכונות ואיכויות משלו הניכרות בין היתר בחוזקו, עמידותו, צבעיו והטקסטורה שלו. לפניכם מספר דוגמאות:
  • עץ סידר - עמיד בפני פגעי מזג אוויר, מזיקים, ריקבון, לחות ובלאי. מדובר בעץ יחסית רך עם ניחוח נעים, בעל עמידות מרשימה בפני מים ורטיבות
  • איפאה - עץ עם גוון אדמדם עמוק הגדל ביבשת אמריקה, בעל מבנה סיבי מאוד צפוף ומציג רמה גבוהה במיוחד של עמידות בפני פגעי ממזג אוויר ומזיקים. כמו כן, בזכות המבנה הצפוף שלו עץ זה אינו נדרש בטיפולים מיוחדים נגד מזיקים ולמניעת ריקבון.
  • עץ אורן פיני – עץ באיכות גבוהה ובמחיר משתלם, רך בגוון בהיר, שגדל מהר בחוות מיוחדות.
  • טיק בורמזי - עץ בעל חזות מרשימה ואלגנטית, בעל גוון עשיר של חום עם מרקם אחיד וטקסטורות יפות, המציג רמה גבוהה של עמידות בפני פגעי הסביבה, רטיבות, לחות, עובש ומזיקים.
 
הזמנת עצים לדקים ופרגולות
להזמנת עצים לדקים ופרגולות ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו למחסן העצים שלנו ברמלה, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם עץ איתן בטלפון 08-9472378 או במייל etzeitan1@averbuch.co.il.
יש לכם שאלה?

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
 

עץ איתן בפייסבוק

המוצר נוסף בהצלחה לסל שלך!

עבור לתשלוםהשאר בחנות