Facebook
Twitter
תמונה ללא תיאור
--%>
צרו קשר
סגור
שירות לקוחות
08-9472378

חיפוי עץ למדרגות

חיפוי עץ למדרגות פנים וגם למדרגות חוץ הפך למבוקש בקרב אנשי מקצוע ולקוחות פרטיים ועסקיים. בזכות עלות יחסית זולה, חזות נעימה וביתית, קלות התקנה ורמת בטיחות גבוהה.

עץ מהוקצע

במחסן העצים עץ איתן מקבוצת אברבוך בע"מ, מייבאים ומשווקים מבחר איכותי של עצים, לרבות עץ מהוקצע אורן המוצע בשלל מידות עם אחריות מלאה לאיכות העץ, המקור שלו והליכי עיבוד וחיטוי.

פרופיל עץ

במחסן העצים עץ איתן מציעים לכם מבחר איכותי של פרופילי עץ המתאימים למגוון צרכים ושימושים, החל מבניית רהיטים ועד לחיפוי קירות.

התקנת דק איפאה

התקנת דק איפאה מניבה תוצאות יפות ודקורטיביות ביותר. צבעי העץ הם בגוונים של חום ואדום והם משרים אווירה חמימה ונעימה וכמו גימור יוקרתי וחוויה כפרית שלווה ומרגיעה.
 

חידוש פרקט

פרקטים אינם ממלאים רק תפקיד אסתטי בבית או במשרד, אלא בראש ובראשונה יש להם מטרה פרקטית – להוות את הריצוף. בתור שכזה, הפרקט סופג עם הזמן דריכות מרובות המובילות לשחיקה, הצבע שלו עשוי לדהות, התקלפויות יכולות להגיע וגם שריטות, ולעיתים מדובר אפילו בשברים או אזורים בפרקט שניזוקו קשות.

לכה לעץ

עץ הוא חומר גלם טבעי מרשים ביופיו, כזה המקנה לכל בית עיצוב יוקרתי, קלאסי או כפרי בהתאם לסוג העץ, הכמות שנבחרה, האיכות והשימושים השונים שלו.

שמן לדק

דק בגינה או במרפסת נתפס כמשטח מרשים המספק לבית או לגינה מראה מיוחד ויוקרתי. רבים בוחרים לשלב עץ לריצוף חוץ על מנת להקנות לבית מראה ייחודי ויוקרתי ואין שום ספק שמשטח דק עשוי עץ איכותי הינו בעל נוכחות שלא ניתן להתעלם ממנה ויש לו השפעה ניכרת על המראה של הבית, היופי שלו האווירה המיוחדת שהוא מקנה ומשרה. הדק עשוי עץ טבעי, ומכיוון שמדובר בחומר גלם טבעי הוא רגיש לפגעי מזג האוויר, לבלאי והתיישנות במרוצת השנים.
 

דק לבריכה

מבקשים להקיף את הבריכה שלכם בדק איכותי מתאים? כדאי ליצור קשר עם מחסן העצים עץ איתן המספק מגוון עצים לדק לבריכה מוכרים ומיוחדים, לצד כל הציוד הנדרש להתקנת הדק.

דק לגינה

מתכננים להתקין דק לגינה לבד? במחסן עצים עץ איתן תוכלו למצוא כל סוג של דק לחצר בשלל מידות, לרבות דק לוחות מסוגים שונים של עצים, אריחי דק, דק במבוק אקולוגי או דק סינטטי לגינה. זאת לצד כל הציוד הנלווה להקמת ותחזוקת הדק, לרבות ברגים , קורות עבור תשתית לדק, תושבות לקירות, מקדחים, כלי עבודה, צבעי שמן ועוד.

דקים ופרגולות

רוצים לבנות ולהתקין דק או פרגולה בחצר? מחפשים כתובת מומלצת לקניית דקים ? כדאי שתכירו את מחסן העצים של חברת עץ איתן השייכת לקבוצת אברבוך. חברתנו מספקת מגוון סוגי עצים מוכרים ומיוחדים באיכות גבוה במיוחד המתאימים עבור דקים, ומוצעים בפריסה ארצית במחירים משתלמים במיוחד. אנו מספקים עצים כדוגמת איפאה, אורן, סידר קנדי או לבנוני , ליבנה, מהגוני ועוד.. לצד כל חומר וציוד נדרש לבניית הדק או הפרגולה.

חידוש דק

מבקשים לחדש את הדק שלכם? במחסן העצים של עץ איתן תזכו במענה שלם לכל צרכי חידוש דק, בין אם שמן לחידוש דק איפאה או לדק אורן, צבע מיוחד עבור צביעת דק אורן ועוד. את מוצרי החידוש תוכלו להזמין גם דרך חנות האינטרנט של החברה, ולקבלם לכל כתובת מבוקשת.

קיר עץ דקורטיבי

עולם עיצוב הפנים לא קופא על שמריו ומגלה לאחרונה עניין בחיפוי קירות בעץ דקורטיבי. במחסן העצים של עץ איתן מוצע לכם מבחר גדול, ייחודי ואיכותי של עצים המתאימים עבור חיפוי קיר דקורטיבי, ממנו כל אחד יכול לאתר את סוגי העצים המתאימים ליצירת קיר דקורטיבי בסלון ביתו.
יש לכם שאלה?

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
 

עץ איתן בפייסבוק

המוצר נוסף בהצלחה לסל שלך!

עבור לתשלוםהשאר בחנות