Facebook
Twitter
תמונה ללא תיאור
--%>
צרו קשר
סגור
שירות לקוחות
08-9472378

דבקי Gorilla



חברת Gorilla glue הינה חברה אמריקאית הממוקמת באוהיו, ארה"ב המייצרת ומוכרת דבקים כבר למעלה מעשור.הדבק המיוחד התגלה תחילה באינדונזיה בשימוש על רהיטים העשויים מעץ טיק, אך במהרה הצרכנים גילו כי דבק זה יכול לשמש למגוון רחב של שימושים והביקוש לדבק הרקיע שחקים. כחלק מהמשימה לייצר דבקים בעלי תוצאות איכותיות.


מוצרים :



 המוצר שהתחיל את הכל "דבק גורילה המקורי" דבק הגורילה בנה לעצמו שם מדהים לאורך השנים ,עם כח ההדבקה התעשייתי החזק והורסטילי שלו. ועם הנוסחה המיוחדת שלו הגורמת לו להתרחב בתוך חומרים כדי ליצור קשר חזק מאוד. דבק גורילה גלו המקורי הינו הפתרון שלכם לכל פרוייקט או תיקון.
 

   

דבק העץ החדש של גורילה מדביק עץ לעץ חזק יותר ומתייבש מהר יותר. הדבק עמיד מאוד ומספק הדבקה חזקה לזמן ממושך. בנוסף, הנוסחה הייחודית של הדבק מתאימה למגון רחב מאוד של סוגי עץ, הדבק הינו Water-Resistant ואינו מכיל דיו או צבע מלאכותי ולכן שומר על מראה טבעי. זהו דבק העץ שכולכם חיכיתם לו:

עוצמה אדירה - מוביל בחוזק ההדבקה ומעניק תוצאות מצוינות.

זמן ייבוש קצר - מצריך זמן הידוק קצר של 20-30 דקות בלבד ומתייבש באופן סופי לאחר 24 שעות.

מיועד לשימושי Indoor ו Outdoor- עבר בהצלחה את תקני ANSI/HPVA Type II של מכון התקנים האמריקאי.

רב גוני - מתאים לשימוש לעצים רכים כמו אורן ועץ לבן אך גם לעצים קשים (Hardwood) כמו טיק בורמזי ומהגוני וכמובן גם לתרכובות עץ.

מתייבש בצבע טבעי - ללא שום תוספת צבע או דיו, תגידו שלום לצבע המלאכותי המתקבל משימוש בדבקים צהובים למיניהם.

קל לשימוש - לא רעיל, על בסיס מים, לא מכיל סולבנטים , קל לניקוי על ידי שימוש במים.

בטוח לשימוש - מאושר על ידי מנהל התרופות והמזון האמריקאי (FDA) למגע לא ישיר עם מזון.

 100% WATERPROOF - עמיד בפגעי מזג האוויר ועבר בהצלחה את התקנים המחמירים ANSI/HPVA HP-1-2000 Types 1 and 2.  עמיד בתנאי קור וחום קיצוניים - לאחר הייבוש, הגורילה גלו אינו משנה את תכונותיו כתוצאה מחשיפה לשינויי אקלים.  ניתן לליטוש ושיוף - ניתן לצביעה לאחר ייבוש ובכך מקל על עבודת הגימור.




"דבק גורילה לבנייה כבדה" הינו דבק  חזק ואגרסיבי העמיד בכל מזג אוויר. הנוסחה המיוחדת שלו מאפשרת הדבקה של 100% בתוך זמן קצר (30 שניות) ומספקת קשר מתמשך לאורך זמן. הדבק עמיד במים והוא מושלם עבור פרויקטים בפנים ובחוץ, ניתן להשתמש בדבק זה כמעט לכל מטרה כגון הדבקת מראות, קירות גבס, גינון, אמבטיה , foamboard, שיש ועוד!
 

 הגורילה טייפ מיועד להיאחז למשטחים מחוספסים כמו עץ, אבן, טיח, לבנים ועוד. בדיוק כמו הגורילה גלו. הגורילה טייפ מגיע בגדלים הבאים:35 יארד(32 מטר),12 יארד(11 מטר) וטייפ צר יותר ברוחב 1 אינץ'(2.5 סנטימטר) ובאורך של 30 פיט (כ 9.5 מטר).

כמות כפולה של דבק מסרטי הדבקה רגילים - ממלא את המרווחים הקטנים בין משטחים לא חלקים להדבקה חזקה ועמידה.

שכבת חיזוק - שכבת רשת צפופה הופכת את הגורילה טייפ לחזק מאוד, אבל עדיין נוח לחיתוך בצורה ישרה ובקלות.

שכבה קשיחה עמידה בכל מזג אוויר - לעבודות הקשות ביותר בתנאים הקשים ביותר





 

האפוקסי של גורילה הוא דבק דו רכיבי המיוצר בנוסחה ייחודית אשר מספק עמידות גבוהה מאוד כנגד חבטות וזעזועים. בנוסף, הדבק גם מהיר ומתייבש בכ 5 דקות.  הגורילה אפוקסי ממלא חריצים ונקבים במשטחים לא חלקים ומדביק בקלות מתכת, עץ, אלומיניום, קרמיקה ועוד. נוסחת ה Impact Tough ההיברידית -  משפרת את חוזק וגמישות ההדבקה

זמן ייבוש 5 דקות -  מעניק מספיק זמן למיקום מחדש של החלקים המודבקים

עמידות במים - הדבק עמיד בחשיפה למים תודות לנוסחה החדשנית

מזרק רב פעמי קל לשימוש - מפריד בנוחות בין הבסיס לבין המקשה וכך מונע מהדבק להתקשח כאשר לא בשימוש, בנוסף המזרק עוזר לשימוש בכמויות שוות של חומר וכולל פקק רב פעמי

עמיד בפני סולבנטים - לא ייחלש כתוצאה מחשיפה לסולבנטים

לא רעיל לאחר ייבוש - בטוח לשימוש יומיומי
 

יש לכם שאלה?

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
 

עץ איתן בפייסבוק

המוצר נוסף בהצלחה לסל שלך!

עבור לתשלוםהשאר בחנות