Facebook
Twitter
תמונה ללא תיאור
--%>
צרו קשר
סגור
שירות לקוחות
08-9472378

חידוש פרקט

חידוש פרקט עץ ולמינציה
כידוע, פרקטים אינם ממלאים רק תפקיד אסתטי בבית או במשרד, אלא בראש ובראשונה יש להם מטרה פרקטית – להוות את הריצוף. בתור שכזה, הפרקט סופג עם הזמן דריכות מרובות המובילות לשחיקה, הצבע שלו עשוי לדהות, התקלפויות יכולות להגיע וגם שריטות, ולעיתים מדובר אפילו בשברים או אזורים בפרקט שניזוקו קשות. במקרים אלו ונוספים יש לבצע חידוש פרקט, המשתנה בטיבו בהתאם לסוג הפרקט שנמצא ברשותכם למיניצה, גושני, תלת שכבתי) ולמצבו, החל בניקוי עמוק, דרך פעולות ליטוש ועד להחלפה של חלקים בפרקט או את כולו.
 
כיצד נדע איך לחדש את הפרקט
כאמור, פעולות חידוש פרקט משתנות בטיבן ובמורכבותן. במצבים יחסית קלים ופשוטים, תוכלו בהחלטי לבצע את החידוש בעצמכם, אולם לפני כן כדאי לקבל רקע מקצועי על ידי קריאת מאמרים ברשת והתייעצות עם בעל מקצוע שאתם סומכים עליו (למשל, החברה שהתקינה אצלכם את הפרקט). במקרים יותר חמורים, הצעד הנבון יהיה לפנות אל בעלי מקצוע המבצעים חידוש פרקטים, אשר יוכלו לתת את הפתרון האידיאלי בראייה לטווח ארוך ומבלי לגרום נזקים מיותרים. במידה ויש לכם שאלות בנושא, אתם מוזמנים כמובן לפנות אל הצוות המקצועי שלנו שישמח לייעץ.
 
איך מחדשים פרקט עץ
כאשר מדברים על חידוש פרקט עץ מתכוונים לא פעם לליטוש, שאותו מבצעים באמצעות מיכון ייעודי שמוריד את החלק העליון שלו. לאחר מכן מבצעים ניקיון של שאריות הפרקט והנסורת, ומעל מיישמים שכבת גימור של לכה, וקס או שמן. ייחד עם זאת, לעיתים ניתן להימנע מפעולות הליטוש, בהנחה שהפגמים לא חדרו לעומק. במקרים אלו ניתן להשתמש למשל בחומר ייעודי למילוי של חורים ושריטות, בחומרים ייעודיים לניקוי עמוק, בלכה ליישום שכבה חדשה, וכדומה. כמו כן, בפרקטים עם שכבת וקס ניתן לבצע פעולות של הסרת השכבה הקיימת עם ספירט וצמר פלדה, ניקוי ויישום שכבה חדשה כאמור לעיל.
 
איך מחדשים פרקט למינציה
חידוש פרקט למיניציה מבוצע לרוב באופן קל ופשוט בהשוואה לפרקט עץ גושני או תלת שכבתי. על הפרקט הזה אי אפשר ליישם שמנים ולכות, ללטש או לצבוע אותם, וכפועל יוצא מכך מה שנדרש הוא לעשות ניקיון עומק עם חומר ייעודי. כמו כן, ניתן ליישם מעל לשכבה הנקייה חומר פוליש ייעודי. מעבר לכך, חשוב מאוד להקפיד על ניקיון הפרקט באופן שוטף, וזאת באמצעות סמרטוט לח וחומר ניקוי ייעודי שאותו מרססים על הסמרטוט, או במקרה של כתם טובלים בתוכו את הסמרטוט. ולבסוף יש לעבור על כל האזור על סמרטוט יבש לגמרי.
 
למידע נוסף בנושא
למידע נוסף על חידוש פרקט וניקיונו, וכן להזמנת והתקנת פרקטים, הנכם מוזמנים לפנות אל הצוות המקצועי של עץ איתן בטלפון 08-9472378.
 
יש לכם שאלה?

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
 

עץ איתן בפייסבוק

המוצר נוסף בהצלחה לסל שלך!

עבור לתשלוםהשאר בחנות