Facebook
Twitter
תמונה ללא תיאור
--%>
צרו קשר
סגור
שירות לקוחות
08-9472378

פרקט אלון

(פרקט אלון טבעי/גושני, פרקט אלון תלת שכבתי, פרקט אלון למינציה)

פרקט עץ אלון

פרקט אלון נחשב למבוקש מאוד בישראל ובחול, בזכות היופי והטקסטורה הטבעית המשתלבים מושלם בבית או בעסק. בין אם תרכשו פרקט אלון טבעי או פרקט אלון מולבן המבחר הוא עצום ומעולם לא היה פשוט יותר להתאים את הרצון והתקציב שלכם לפרקט מעץ אלון.

ניתן לרכוש דרך מחסן עצים דוד פרופ - עץ איתן מגוון גדול של פרקטים מאלון הנחלקים לסוגים הבאים:

 

פרקט אלון טבעי:

1. פרקט אלון גושני או פרקט אלון מעץ מלא: זוהי למעשה שיטה מסורתית לריצוף מעץ שהייתה ועודנה מקובלת באירופה וארה"ב, הפרקט הוא בעצם לוחות מעץ מלא (100% עץ) בעובי 19 מ"מ, לוחות הפרקט מחוברים יחדיו בשיטת שקע תקע ומונחים על תשתית פלטות עץ סנדויץ או OSB. לוחות העץ מעניקים תחושה יוקרתית וייחודית של עץ טבעי. החסרונות העיקריים הם: מחיר, רגישות ללחות ושינויי מזג אויר, מורכבות התקנה, עובי, צורך בחידוש ורגישות לשמש.
למידע נוסף על פרקטים מעץ מלא

2. פרקט אלון תלת שכבתי: מורכב מ-3 שכבות או יותר המודבקות יחד בהצלבה כאשר השכבה העליונה מורכבת מפרוסות עץ אלון טבעי בגימור שמן טבעי, צבע או לכה. עובי הפרקט הוא כ 14 מ"מ והשכבות התחתונות מורכבות מעץ לבן, שיטת הייצור התלת שכבתי דומה לעץ סדוויץ המקנה לפרקט חוזק ויציבות בפני עיוותים ובלאי מתמשך.
לקטלוג פרקט תלת שכבתי

 

פרקט אלון למינציה של טארקט:

פרקט למינציה הוא הזול והנפוץ בקטגוריית הפרקטים, הוא מורכב משבבי עץ דחוסים (HDF) כאשר בחלק העליון יש הדפס דמוי עץ אלון טבעי המצופה בשכבה של חומר פלסטי שקוף עמיד לבלאי ומים. הרכבת ותחזוקת הפרקט פשוטה וקלה כאשר שני צידי הלוחות ננעלים עם לחץ נגדי.

מחסן עצים עץ איתן גאה לשווק מגוון גדול של פרקט אלון למינציה מבית המותג הגרמני Tarket הפרקטים מיוצרים מ80% עץ ומיוצרים בהתאם לסטנדרטים המחמירים ביותר בארה"ב ואירופה , כך תוכלו להנות ממוצר איכותי ומרשים ובנוסף ולקבל 15 שנות אחריות.

לקטלוג פרקטים למינציה

פרקט אלון מעץ מלא
פרקט אלון תלת שכבתי
פרקט אלון תלת שכבתי
פרקט אלון למינציה
פרקט אלון למינציה לחדרים רטובים
פרקט אלון מולבן למינציה
יש לכם שאלה?

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
 

עץ איתן בפייסבוק

המוצר נוסף בהצלחה לסל שלך!

עבור לתשלוםהשאר בחנות