Facebook
Twitter
תמונה ללא תיאור
--%>
צרו קשר
סגור
שירות לקוחות
08-9472378

עץ מהוקצע

עץ מהוקצע איכותי למגוון שימושים
במחסן העצים עץ איתן מקבוצת אברבוך בע"מ, מייבאים ומשווקים מבחר איכותי של עצים, לרבות עץ מהוקצע אורן המוצע בשלל מידות עם אחריות מלאה לאיכות העץ, המקור שלו והליכי עיבוד וחיטוי. כמו כן העצים מסופקים על ידי החברה עם שירות מקצועי ומהיר, יחס וליווי אישי לכל לקוח ומענה שלם לצרכיו הספציפיים. את העצים החברה מספקת לכל כתובת מבוקשת בארץ, לרבות הובלה באמצעות משאית עם מנוף, והיא אף מסייעת ללקוחותיה ביצירת קשרים מול ספקים ונותני שירות נוספים לצרכי הפרויקט.
 
המאפיינים של עצי אורן
בין סוגי העצים המשווקים בארץ ובעולם, הנפוץ והמבוקש ביותר הינו ללא ספק האורן, המוצע עבור מחיר זול ומתאים למגוון צרכים מסחריים, תעשייתיים ופרטיים. מחירו הנמוך של עץ זה נובע מקצב גידולו המהיר בחוות ייעודיות, דבר ההופך אותו לסוג עץ נפוץ וידידותי לסביבה.
בנוסף הביקוש לאורן נובע מהיותו עץ רך, שהמסה ומידת הצפיפות של סיביו הופכים אותו לקל ונוח לעבודה, חיתוך, הדבקה, גילוף וכדומה. יחד עם זאת מדובר בעץ עם רמה יחסית נמוכה של עמידות בתנאי חוץ ולכן הוא נדרש לעבור הליכי עיבוד ראשוניים וטיפול תקופתי, המבטיחים את עמידותו בפני פגעי מזג אוויר ומזיקים ושומר על צורתו המקורית.
 
עץ האורן עצמו שייך למשפחת המחטניים, והוא גדל במקומות שונים ברחבי העולם. יש מעל למאה זנים כאשר הנפוצים ביותר בתעשייה הינם אורנים צהובים. מגוון גדול זה של עצי אורן מוביל להיצע נרחב בשוק בשלל איכויות ומידות, עמידות וחוזק. יש לציין כי איכות האורן מושפעת מגורמים רבים כמו גיל העץ, מקום גידולו, צורת חיתוכו וייבושו. כפועל יוצא מכך יש חשיבות רבה להזמנת עץ מהוקצע אורן ממקור מקצועי ואמין כמו מחסן העצים שלנו, דבר המבטיח את איכות העץ, חוזקו ועמידותו.
 
מגוון שימושים בעץ אורן מהוקצע
עץ אורן מהוקצע כפי שאנו מספקים בשלל סוגים ומידות, מתאים למגוון שימושים. כך למשל, עבור צרכי חוץ עץ אורן מהוקצע שעבר הליכי עיבוד וטיפול נכונים יכול להתאים לבניית גגות רעפים, דקים, פרגולות, וכן עבור בניית ריהוט גן כמו ספסלים, נדנדות, שולחנות ואדניות. כמו כן פלטות של עץ אורן משמשות למגוון צרכי פנים, למשל עבור בניית מדפים, ארונות, מיטות, כיסאות, מדרגות ועוד.
 
הזמנת עץ מהוקצע אורן
להזמנת עץ מהוקצע אורן איכותי, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא הגיעו למחסן העצים שלנו, או צרו קשר עם עץ איתן מקבוצת אברבוך בע"מ בטלפון 08-9472378 או במייל etzeitan1@averbuch.co.il.
יש לכם שאלה?

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
 

עץ איתן בפייסבוק

המוצר נוסף בהצלחה לסל שלך!

עבור לתשלוםהשאר בחנות