Facebook
Twitter
תמונה ללא תיאור
--%>
צרו קשר
סגור
שירות לקוחות
08-9472378
ארז קנדי
 

במלאי שלנו תוכלו למצוא:


-סידר אדום במידות:


54*100 מ"מ 
54*150 מ"מ 
54*200 מ"מ 
- 54*300 מ"מ 


*יש לאמת מידות זמינות במלאי


ארז הלבנון
 

-סידר לבנוני במידות:

- 100*150 מ"מ 
- 100*200 מ"מ
- 150*150 מ"מ 
- 150*200 מ"מ 
- 200*200 מ"מ 
- 250*250 מ"מ
- 300*300 מ"מ 

*יש לאמת מידות זמינות במלאי


ועכשיו הסבר קצר על העץ :)

עץ סידר / ארז (Red Ceder)

סידר אדום כמו שמו, נחשב לנפוץ ביותר, הוא נחשב לעץ רך יחסית ומשקלו נמוך הוא ניחן בריח ארומטי (ממכר), עץ הסידר בעל עמידות גבוהה מאוד לתנאי חוץ בכלל  ובפני ריקבון ולחות. ניתן להשתמש בעץ הארז לבניית ריהוט חוץ, דק סידר, פרגולות, חיפוי קירות חוץ/פנים ועוד, העץ מגיב מצוין במגע ישיר עם מים והוא אהוד במיוחד לשימוש בבריכות, "האט טאב", סאונה, ג'אקוז ועוד. למרות עמידותו והתועלות הגלומות בו מחירו נמוך בחצי מעץ האיפאה ובנוסף הוא אינו נוטה להתעוות.

לאחר יובלים של שימושים שונים בסידר האדום, עדיין ניתן לומר שהוא חביב אנשי המלאכה (בעיקר בארה"ב), בארץ הסידר עשה עלייה לא מזמן ונמצא עדיין בתהליכי התאקלמות – עניין של זמן עד שהעם ואנשי המלאכה יאמצו אותו בשמחה.

המוצרים התחליפיים שהטכנולוגיה הביאה עמה לא מסוגלים להחליף את התכונות המיוחדות של העץ (גם המוצרים הירוקים גורמים לבזבוז גדול יותר של אנרגיה). מוצרים שונים בתעשייה מנסים לחקות את הטקסטורה של העץ ללא הצלחה, היופי המגולם בטבע לא ניתן לחיקוי ועל זה אין ויכוח. כשצריך לבחור עץ לפרויקט כלשהו – סידר הוא הבחירה הנכונה והנבונה, העץ נחשב לידידותי לסביבה (אם יש לכם מצפון כלפי הסביבה) כאשר משתמשים בחומרי גלם אחרים כגון בטון או ברזל הנזק לסביבה הוא גדול פי כמה מונים בין היתר בגלל ניצול/בזבוז משאבים, תהליך הייצור, שינוע, אחסון ועוד. בנוסף לכך ניתן למחזר את העץ וכשהוא כבר לא בר שימוש הוא מתכלה ונרכב באופן טבעי.

לסידר האדום יש עמידות גבוהה , לא בכדי הוא העץ החביב על הבנאים בארה"ב במשך מאות שנים, יתרון משמעותי נוסף הוא שאין צורך לרכוש עץ מטופל (לדוגמא עץ אורן מטופל הוא בעל גוון ירקרק) המכיל רעלים שעלולים להזיק בסופו של דבר לנו או ליקירנו, התחזוקה שלו נחשבת לזולה ולכן ניתן לומר כי הוא גם חסכוני.

קל לעבוד עם הסידר לעצב או לתת לו גימור כפי שרוצים, כמו כן, ניתן להשתמש בו למטרות שונות ומגוונות (דקים, חיפוי קירות חוץ/פנים, גדרות, פרגולות ועוד). על ידי הכנסת עץ ייחודי זה לבית ניתן להעלות את ערך הנכס וכמובן לקבל מחמאות מאורחים או מבקרים..

בגלל חוסנו, הטקסטורה ורעננות העץ נשמרים לאורך השנים בהשוואה לעצים אחרים כמו האורן שמצריכים תחזוקה תקופתית ונראים בהתאם...



יתרונות עץ הסידר
    יופי טבעי וייחודי
    ידידותי לסביבה (בר קיימא)
    משדרג את הפרויקט/נכס ומוסיף יוקרה
    בעל ותק שימוש של מאות שנים
    ניתן לרכישה במידות שונות
    קל לעבודה עיבוד וטיפול
    עץ אמיתי ולא חיקוי זול

אנו משווקים ומייבאים את עץ הסידר. הוא נחשב למומלץ מאוד בגלל התועלות הגלומות בו.
 
עץ סידר 50*150 (ללא הקצעה)
עץ סידר אדום 100*100 (ללא הקצעה)
עץ סידר לפרגולה בגדלים שונים
גזע עץ סידר - ניתן לראות את ההבדל בין הסידר האדום לצהוב
דק סידר עם עיינים במידה 26*140
דק סידר עם עיינים במידה 26*140
פרגולה מסידר 200*200
יש לכם שאלה?

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
 

עץ איתן בפייסבוק

המוצר נוסף בהצלחה לסל שלך!

עבור לתשלוםהשאר בחנות