Facebook
Twitter
תמונה ללא תיאור
--%>
צרו קשר
סגור
שירות לקוחות
08-9472378

לכה לעץ

כיצד להגן על רהיטים ועבודות עץ
עץ הוא חומר גלם טבעי מרשים ביופיו, כזה המקנה לכל בית עיצוב יוקרתי, קלאסי או כפרי בהתאם לסוג העץ, הכמות שנבחרה, האיכות והשימושים השונים שלו. כל רהיט עץ בין אם מדובר בריצוף של דק, פרגולה, פינת אוכל ושאר רהיטים, מקנה לבית עיצוב וסטייל ייחודיים וכמו כן משר אווירה של רוגע וחמימות המאפיינת את העץ. העץ כחומר גלם טבעי רגיש לפגעי מזג אוויר והתיישנות ולכן יש צורך בהתאמת סוג העץ למטרות שאליהן הוא מיועד ולהגן עליו בצביעה מיוחדת או לכה לעץ. את הלכה מורחים על פרויקטים עשויים עץ על מגן להגן על העבודה מפני פגעי מזג אוויר כמו שמש וגשם ובנוסף כדי להקנות לעץ שכבת הגנה נוספת המגנה גם על הצבע מפני דהייה, אבק והתפוררות של העץ עצמו.

כיצד לבחור בסוג הלכה הנכון כדי להגן על עץ?
ציפוי לכה מקנה לעץ עמידות טובה יותר ובנוסף הוא מקנה לעץ ברק ייחודי המסייע להבליט את הדוגמאות הטבעיות של העץ ולהבליט את הצבע שבו בחרנו לצבוע את העבודה. הלכה ידועה בזכות יכולתה להעניק ברק ויופי לרהיטי עץ. ישנם מקרים בהם נעשה שימוש בלכה רק על מנת להעניק יופי לעבודה, במקרים אלה נמרח בעזרת מברשת לכה מבריקה לעץ. על מנת לבחור את סוג הלכה הנכון יש צורך לבדוק האם פריט העץ שאנו רוצים לצפות יהיה ליופי בלבד או שיהיה לו שימוש כלשהו, האם הוא יהיה בבית או שיהיה חשוף לפגעי מזג האוויר שבחוץ, האם העץ כבר מרוח בצבע או חומר כלשהו ועוד. לשאלות אלו יש משמעות בבחירת סוג הלכה המתאים על מנת שנקבל את האפקט שבו אנו רוצים וכמו כן נוכל להגן על הריהוט שלנו למשך זמן ארוך יותר.

בדרך כלל במידה והעץ מרוח בצבעים על בסיס מים נהוג למרוח לכה שגם היא על בסיס מים. כאשר העץ מרוח בצבעים על בסיס שמן נהוג להתאים לו לכה שגם היא על בסיס שמן. במידה ומדובר בריהוט בתוך הבית המיועד ליופי בלבד ניתן לבחור לכה בסיסית או לכה לעץ גוונים. במידה ומדובר ברהיט שימושי כמו דק או פרקט למשל מומלץ לצפות אותו כראוי בלכה עמידה שתעניק לו הגנה מפני שחיקה, דהייה ורטיבות וכמו כן תספק לו הגנה ראויה מפני פגעי מזג האוויר.

חברת עץ איתן מקבוצת אברבוך הינה מחסן עצים המתמחה בייבוא ואספקה של עץ. החברה שמה דגש על מתן שירות אדיב ומקצועי וייעוץ בבחירת העץ המתאים למטרה שלכם. החברה מחזיקה מלאי רחב של עצים לכל מטרה ובאיכות הגבוהה ביותר. הנכם מוזמנים להיכנס אל אתר האינטרנט של החברה ולהתרשם ממגוון המוצרים והאפשרויות. לחצו כאן לסקירת כלל המוצרים המוצעים, או צרו קשר בטלפון – 08-9472378
 
 
יש לכם שאלה?

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
 

עץ איתן בפייסבוק

המוצר נוסף בהצלחה לסל שלך!

עבור לתשלוםהשאר בחנות