Facebook
Twitter
תמונה ללא תיאור
--%>
צרו קשר
סגור
שירות לקוחות
08-9472378

בוק רב שכבתי

עץ בוק ממוחזר



תוכלו למצוא אצלנו בעץ איתן:

-פלטות של 45 מ"מ עובי:
400 ס"מ על 68 ס"מ


-פלטות תלת שכבתי בעובי 19 מ"מ
250*125 ס"מ



פלטות עץ בוק ממוחזר 
פלטות עץ אלו, בעלות פני שטח באיכות גבוהה ועשויות עץ בוק ממוחזר, מתאימות באופן אידיאלי לבנייה ויזואלית. הפלטות בעלות מראה יוקרתי וחזקות מאוד, והופכות את המוצר ליעיל מבחינת המחיר שלו, השווה פחות או יותר למחירים של עץ רך קונבנציונלי. הטכנולוגיה והאפקטיביות של המוצר, מאפשרות לו לתפקד בצורה מושלמת כמשטח חיצוני החשוף לאלמנטים של מזג האוויר. הפלטות מצופות פורניר, ומיועדות לכמה פונקציות בבנייה ונגרות.



קורות עץ בוק ממוחזר
 קורת עץ העשויה מחיבור שבבי העץ, בצמידות זה לזה, והאופן השני שבו מגיעות הפלטות, עשוי משכבות חופפות, שחוצות זו את זו בצפיפות של כ-20%.
בוק ממוחזר משמש לבניית פריטים בצורה של בר - הפלטות נחתכות לרצועות דקות יותר עם חלקים חופפים בעובי של 80 מ"מ
פלטות וקורות עץ בוק ממוחזר לבנייה,
 משמש לחלקי בנייה כגון פאנל לקיר נושא משקל או כחלק ממערך של פאנלים. למוצר, בעל השכבות החופפות, יש תכונת התנגדות גבוהה נגד התעקמות ומשטח הפלטה, העשוי מגרגרי עץ בוק, אידיאלי לחלקי מבנה חשופים.


לסיכום: המוצר יכול לשמש לבנייה מגוונת, עמיד מאוד בפני נזקי מזג האוויר (אך עדיין יכול לקבל גוון אפרפר קל בשל קרינת UV, אלא אם כן מצופה בהגנה), עמיד מאוד בנשיאה ובעל ממדים קטנים יחסית, מצוין למשטחים או מרחבים גדולים ובעל איכות משטח יוצאת מן הכלל.




לעץ תו תקן PEFC, של עץ המיובא מיער בר קיימא, שנשתל למטרות אספקת עץ מבלי לפגוע ביערות הקיימים. היערות העצמאיים הם פתרון מצוין לבעיות גלובליות, הם עוזרים לשמור על רמת חמצן חיונית באטמוספירה ותורמים לאיכות הסביבה.





יש לכם שאלה?

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
 

עץ איתן בפייסבוק

המוצר נוסף בהצלחה לסל שלך!

עבור לתשלוםהשאר בחנות