Facebook
Twitter
תמונה ללא תיאור
--%>
צרו קשר
סגור
שירות לקוחות
08-9472378

גגות קלים אונדולין

Onduline

בנוסף לזאת שהלוחות נחשבים לאקולוגיים, ניתן להרכיב אותם על גבי תשתיות שונות של עץ או מתכת לעומת רעפי שינגלס הזקוקים למשטח ישר בלבד (כגון פלאטת OSB). מחסן עצים דוד פרופ עץ איתן הינו משווק מורשה של מוצרי אונדוליין העולמית.

למידע נוסף על גגות קלים של אונדולין

אונדולין
HR 
הרכיב העיקרי של מערכת הקירוי אונדוליין, היא יריעת הקירוי אונדולין HR (עמידות גבוהה). יריעות אונדולין HR מיוצרות מסיב אורגני ספוג ביטומן שנצבע בשרף מיוחד. ספיגת הצבע ביריעות יחד עם השרף בשיטה מיוחדת מבטיחה שצבעי אונדולין HR יישמרו אפילו בתנאים הקיצוניים ביותר.
מערכת אונדולין HR אטומה בפני מים, קרינה מכתימה, אינה דורשת תחזוקה ושומרת על הסביבה. היא אינה נסדקת בשל המבנה הגמיש, אינה צוברת עובש, אינה מכילה אסבסט, עמידה בפני קרני UV, ואינה מושפעת מחומרים כימיים וביולוגיים הנישאים באוויר.

אונדווילה
אונדווילה הינו רעף לקירוי גגות, קל משקל היוצר מבנה גג דומה לזה של רעפים או אריחים. אונדווילה מיוצר מסיב אורגני רווי ביטומן תחת לחץ וחום אינטנסיביים. הרכב חומר זה זהה להרכב החומר של יריעות הקירוי של אונדולין אשר מיוצר בטכניקת "עמידות גבוהה" ובהתאם לתקן האירופאי 534 EN. לכן יריעות אונדווילה חסינות לגמרי בפני מים ויוצרות מגן איכותי גם בפני תנאי אקלים קיצוניים ביותר.
רעפי אונדווילה נבדקו במכון התקנים הישראלי לעניין תגובה בשריפה, וסווגו כתואמות לתקן ישראלי 755 לפי סעיפים: 2.3 "התלקחות", 2.4 "צפיפות עשן", 2.5 "עיוות הצורה וטפטוף". עמידה בעומס שירות ועמידות בהולם לפי תקן ישראלי 215 חלק 3. חדירות למים ומשקל מרחבי לפי התקן הישראלי 110 חלק 1. עמידות בבליה מואצתUV לפי שיטת התקן הישראלי 1371.  


רעפי אונדוליין
רעפי אונדוליין במחסן עצים עץ איתן
חיפוי גגות מבודדים
רעפי אונדולין
הרכבת פנל Onduline על גג קמור
07 רעפי אונדווילה מוכנים למשלוח
יש לכם שאלה?

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
 

עץ איתן בפייסבוק

המוצר נוסף בהצלחה לסל שלך!

עבור לתשלוםהשאר בחנות