Facebook
Twitter
תמונה ללא תיאור
--%>
צרו קשר
סגור
שירות לקוחות
08-9472378
לקריאה על מבחר השמנים שלנו ורכישה באתר ניתן ללחוץ על לינק הרכישה



תכונות התמונה
לכה לעץ לא מצהיבה על בסיס מים

לכה איכותית במיוחד, המעניקה את היופי והעמידות של לכות על בסיס שמן עם הידידותיות והיתרונות הסביבתיים של בסיס המים. הלכה אינה מצהיבה, בגימור שקוף, תוכננה להגן ולייפות ארונות, רהיטים, רצפות וכל עבודת עץ. לכה זו מתפלסת בעצמה, ואידיאלית לשימוש על צבעים בהירים או לבנים. הפורמולציה המיוחדת, בעלת הריח העדין והמתייבשת במהירות, עמידה בפני רוב הכימיקלים הביתיים, ומעניקה הגנה חסרת פשרות. 



לכה פוליאוריתנית פנימית על בסיס שמן

זאר אולטרה פוליאוריטנית - לכה פוליאוריטנית על בסיס שמן בייבוש מהיר במיוחד.לכה לעץ בגימור טבעי שקוף, מיועדת להגנה על רצפות, ארונות, רהיטים ועבודות עץ כלליות. לאזורים עם תנועה כבדה ושחיקה מרובה. לשימוש פנימי בלבד. מתייבשת בשעתיים בלבד על עץ. מעניקה הגנה חזקה בפני שחיקה לרצפות, ארונות, ריהוט, דלפקים, חיפויי עץ ועבודות עץ כלליות. עמידה באלכוהול וכימיכלים ביתיים. לכה זאר אולטרה מעניקה גימור אחיד ועמוק המייפה את מראה העץ הטבעי. 



 

לכה ושמנים של חברת FLOOD 



CWF -UV5 - שמן חודרני לעץ

גימור שמן שקוף, איכותי ביותר המייפה את העץ ומגן עליו מפני מים, שמש, טחב ועובש. cwf uv5 oil הוא גימור שקוף המשלב בתוכו מרכיב ייחודי שנקרא פנטרול. הפנטרול דואג להחדיר את השמן עמוק לתוך העץ ובכך מבטיח את אריכות ההגנה. 





צבע חצי שקוף לעץ על בסיס שמן

צבע שמן פרימיום המגן ומייפה עץ חיצוני. מעניק גימור עשיר ומדגיש את מראה העץ הטבעי. משולב עם טכנולוגיית ה'פנטרול' הייחודית של Flood שמסייעת לשמן לחדור לעומק העץ ושלא ייצור "קליפה" על גביו, ובכך מאריכה את חיי הגימור ומונעת את התקלפותו. הצבע מגן על העץ לזמן רב מפני שני האויבים הגדולים ביותר שלו - קרני השמש והמים.





צבע אטום לעץ

120 גוונים חדשים ויפיפיים!

צבע פרימיום לעץ בגרסה חדשה ומשופרת, מגן ומייפה עץ חיצוני. מעניק צבע אטום עשיר, ושומר על טקסטורת העץ. עמיד ל-25 שנה על בתי עץ! על בסיס 100% אקרילי בשילוב פוליאוריתן. טכנולוגיית הצבע האטום של Flood מסייעת לצבע לחדור לתאי העץ ואינה יוצרת "קליפה" על גביו, מאפשרת לצבע להישאר גמיש ונושם לאחר הייבוש, ובכך מאריכה את חיי הצבע ומאפשרת את שמירת טקסטורת העץ.





מסיר גימורים ומנקה עץ

מסיר ומנקה גימורי עץ. מסיר גימורי שמן ואקרילי, פגעי מזג אוויר, חותמות על העץ ולכלוך קשה אחר.
בכדי להשיג תוצאת צביעה יפה כמו שתכננתם, צריך להתחיל בעבודת הכנה ובמשטח חשוף ונקי מכל לכלוך. אולם שנים של שמנים, צבעים, סילרים למיניהם ולכלוך עקשן הופך את העבודה להיראות כבלתי אפשרית.

לריכשת מוצרי FLOOD באתר שלנו ניתן ללחוץ על לינק הרכישה

יש לכם שאלה?

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
 

עץ איתן בפייסבוק

המוצר נוסף בהצלחה לסל שלך!

עבור לתשלוםהשאר בחנות