Facebook
Twitter
תמונה ללא תיאור
--%>
צרו קשר
סגור
שירות לקוחות
08-9472378

הזמנת עצים לפי מידה

הכתובת המתבקשת להזמנת עצים לפי מידה
מבקשים לבנות מטבח, מחסן, דק, פרגולה או כל מוצר אחר מעץ? מעוניינים לבצע הזמנת עצים לפי מידה לצרכים מקצועיים או פרטיים? כדאי שתגיעו למחסן העצים של עץ איתן, בו מתמחים בייבוא ואספקת עצים איכותיים מסוגים שונים לפי הזמנה. הידע הנרחב של בעלי העסק יסייע לכם בבחירה נכונה של עצים בהתאם למאפייני הפרויקט הניצב בפניכם. את העצים עצמם תקבלו במועד המבוקש לכל כתובת ברחבי הארץ, וכל זאת עבור מחיר הוגן ותחרותי.
 
מבחר עשיר של עצים לפי הזמנה
במחסן שלנו מוצע מבחר איכותי ועשיר של עצים מסוגים שונים, לרבות עצים ייחודיים שקשה למצאם במקומות אחרים בארץ. כמו כן תמצאו אצלנו מבחר מוצרים ואבזרים חיוניים לעבודות בעץ, וזאת לצד ריהוט מיובא מעץ מלא לגינה, פרקטים מעץ מלא ופרקטים עם למינציה. בין היתר, הזמנת עצים לפי מידה כוללת את סוגי העצים הבאים:
  • סוגי פלטות – תוכלו למצוא אצלנו פלטות של עצים מסוגים שונים כגון פלטות מלמין, פלטות סנדוויץ', לבידים מכל סוג לרבות לביד ימי, וכן לוחות של מזונית, פלטות עץ תלת שכביות, MDF, OSB, לוחות לאמי, פלקסבורד, בלוקי בוצ'ר ואדני רכבת.
  • מגוון סוגי עצים- אנו מציעים סוגים שונים של עצים לפי מידה, קשים ורכים, לרבות עץ מייפל, אגוז אמריקאי, עץ אגוז אפריקאי, טיק בורמזי, אלון, עץ עלון מעושן, וכן עץ דובדבן, אורן, פרפרל הרד, מהגוני, גברנו, אימבויה, וונגה ועוד מגוון סוגי עצים מיוחדים.
  • עצים לפרגולות ודקים- יש לנו מגוון סוגי עצים שמתאימים לבניית פרגולות ודקים המוצעים לפי מידה, לרבות עץ איפאה, ליבנה, סידר לבן ואדום, אורן, קמרו, ג'טובה ועוד.
 
שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר
אמנם יש בארץ הרבה מחסני עצים, אך רק מעטים מהם מגלים ידע מקצועי כמונו. הידע מבוסס על עבודה ארוכת שנים בתחום, אהבה לעץ והכרות מעמיקה עם סוגיו השונים. הידע הזה יעמוד לרשותכם עם מערך שירות מקצועי ואדיב שילווה אתכם לכל לאורך הליך הרכישה, החל מבחירת סוג מתאים של עצים, דרך דיוק במידות וכמות העץ הנדרש, ואף ייעוץ לביצוע נכון של עבודות הנגרות עצמן.
 
כמו כן, במידת הצורך נדאג לאספקה מיוחדת של עצים ומוצרים נוספים הנדרשים לפרויקט העומד בפניכם, ואף נסייע ביצירת קשר ביניכם לבין לספקי שירות נוספים בתחום. כל זאת מוצע עם שירות מקצועי, יעיל ומהיר המחויב ללוחות הזמנים, עם משלוח לכל כתובת מבוקשת, לרבות הובלת עצים במשאית עם מנוף, ומענה זמין לכל צורך ובעיה.
 
הזמנת עצים לפי מידה
להזמנת עצים לפי מידה ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו למחסן העצים שלנו ברמלה או צרו קשר עם עץ איתן מקבוצת אברבוך בע"מ בטלפון 08-9472378 או במייל etzeitan1@averbuch.co.il.
 
 
יש לכם שאלה?

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
 

עץ איתן בפייסבוק

המוצר נוסף בהצלחה לסל שלך!

עבור לתשלוםהשאר בחנות