Facebook
Twitter
תמונה ללא תיאור
--%>
צרו קשר
סגור
שירות לקוחות
08-9472378

ניקוי פרקטים

ניקוי פרקטים מסוגים שונים
כל פרקט מכל סוג נוטה עם הזמן לצבור לכלוכים, החל באבק ובוץ, ועד לכתמי מזון ומשקאות שנשפכו עליהם. על כן, ברור שהפרקט זקוק לניקוי מעת לעת כאחת לשבועיים או שלושה לשמירה על חזותו. מאחר שהפרקטים עשויים מחומרים שונים, בדגש על למינציה, עץ גושני ותלת שכבתי, הרי שגם פעולות הניקיון צריכות להיות שונות במידת מה. מטרתן היא מצד אחד להחזיר ולשמר את מראה הטוב והנאה של הפרקט, למנוע ככל הניתן חדירה של כתמים לשכבות עומק של העץ (שכבר יצריכו חידוש), ומאידך לא לגרום כל נזק חלילה לפרקט עצמו. בשורות נביא מספר המלצות עבור ניקוי פרקטים מעץ ופרקטי למינציה.
 
איך מנקים פרקט למינציה
במהלך ניקוי פרקטים למינציה יש להימנע מהרטבה משמעותית של המשטח. הניקיון עצמו פשוט למדי באמצעות מטלית או סמרטוט רטוב אך סחוט היטב, וכן באמצעות חומר ייעודי לניקיון הפרקט שמרססים על הסמרטוט הלח. לאחר הניקיון יש לעבור על הפרקט על מנות לוודא שבכל זאת לא נותרו עליו אזורים רטובים במים. זהו הניקיון השוטף שכדאי לבצע אחת לשבועיים או שלושה. יחד עם זאת, במידה ונוצר כתם אין להשאירו אלא לפעול מהר ככל הניתן להסרתו. ההסרה מבוצעת בעזרת מטלית יבשה שאותו טובלים בחומר הייעודי לניקיון, וחשוב מאוד לקרוא את התווית של החומר על מנת להקפיד על הוראות היצרן ולנקוט בזהירות המתבקשת. בכל מקרה, יש להשתמש אך ורק בחומר הייעודי ולא בתכשירים אחרים המבוססים על חומרי ניקוי רגילים או על סבון, ואין להשתמש בפוליש-וקס.
 
איך מנקים פרקט עץ
ניקוי פרקטים מעץ חייב גם הוא להתבצע עם חומר ניקוי ייעודי, ובלי להרטיב את הפרקט באופן משמעותי. תחילה יש להיעזר בשואב אבק להסרת לכלוכים שונים שנאספו על הפרקט, אך אין לעשות זאת עם מברשת העלולה לשרוט את חלקו העליון, ועדיף להשתמש רק בצינור בעל הראש החלק. לאחר מכן יש להשתמש בסמרטוט לח על הרצפה, אחרי נטבל במים ונסחט כראוי, ובתוספת של החומר הייעודי בהתאם לרמת הלכלוך של הפרקט. יש לציין כי קיימים חומרים שונים לניקוי פרקטים מעץ, וזאת בהתאם לרמת השחיקה שלו, סוג העץ, חומרים שמשפרים את מראהו ועוד. על כן, הקפידו לקנות אך ורק את החומרים המתאימים לפרקט שנמצא ברשותכם.
 
למידע נוסף בנושא
למידע נוסף על ניקוי פרקטים וחידושם, וכן להזמנת והתקנת פרקטים, הנכם מוזמנים לפנות אל הצוות המקצועי של עץ איתן בטלפון 08-9472378.
יש לכם שאלה?

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
 

עץ איתן בפייסבוק

המוצר נוסף בהצלחה לסל שלך!

עבור לתשלוםהשאר בחנות